Acasă FEATURED A fost stabilită culoarea anului 2024: Peach Fuzz, o nuanţă „caldă şi...

A fost stabilită culoarea anului 2024: Peach Fuzz, o nuanţă „caldă şi confortabilă”

165
0
A fost stabilită culoarea anului 2024: Peach Fuzz, o nuanţă „caldă şi confortabilă”
Timp de lectura: 2 minute

Într-o numărătoare inversă atât de aşteptată în lumea designului încât seamănă cu ajunul Anului Nou, culoarea Pantone a anului 2024 a fost dezvăluită joi şi aceasta este Peach Fuzz.

Nuanţa este descrisă în comunicatul de presă al Pantone ca fiind „o piersică catifelată şi blândă, al cărei spirit atotcuprinzător îmbogăţeşte mintea, corpul şi sufletul”.

„Nuanţa caldă şi confortabilă evidenţiază dorinţa noastră de a fi împreună cu ceilalţi şi sentimentele pe care aceasta le creează”, se arată în comunicat.

De asemenea, Pantone a numit culoarea Peach Fuzz „subtil senzuală”, „sinceră” şi a descris-o „comunicând un mesaj de grijă şi de împărtăşire, de comunitate şi colaborare”.

„Căutând o nuanţă care să reflecte dorinţa noastră înnăscută de apropiere şi conexiune, am ales o culoare care radiază de căldură şi eleganţă modernă. O nuanţă care rezonează cu compasiune, oferă o îmbrăţişare tactilă şi face fără efort legătura între tinereţe şi atemporalitate”, a declarat Leatrice Eiseman, director executiv al Pantone Color Institute, pe site-ul companiei.

Pantone 2024
Pantone 2024

Culoarea trebuia să reprezinte unirea ca o comunitate, a declarat Laurie Pressman, vicepreşedinte al Pantone Color Institute, pe site.

„Într-o perioadă de tulburări în multe aspecte ale vieţii noastre, nevoia noastră de îngrijire, empatie şi compasiune devine din ce în ce mai puternică, la fel ca şi imaginaţia noastră pentru un viitor mai paşnic”.

Cei care urmăresc anunţul anual ştiu că este vorba despre mai mult decât o nuanţă de vopsea care să ne inspire alegerile de design – culoarea anului este considerată de mulţi ca reprezentând momentul cultural actual.

Institutul Pantone Color anunţă culoarea anului încă din anul 2000, cu nuanţa inaugurală, Cerulean Blue – descrisă pe site-ul său web ca fiind o oglindă a „culorii cerului într-o zi limpede ca cristalul, care reflectă dorinţa noastră de pace şi relaxare la intrarea în noul mileniu”.

Alegerea de anul trecut, Viva Magenta, este descrisă ca fiind „un roşu purpuriu nuanţat, înrădăcinat în natură, care încurajează experimentarea şi exprimarea de sine fără reţineri”

Articolul precedentBanca Transilvania: Investitorii au plasat ordine de 1,65 miliarde de euro. 90% din emisiune a fost subscrisă de investitori din 21 de ţări. JP Morgan, Citigroup, ING Bank, BT Capital Partners, intermediari
Articolul următorSe zguduie poliția clujeană: Ce acuzații îi aduce DNA șefului Serviciului Rutier Cluj, Dan Crișan