Imaginea Clujului de oraș civilizat, cu taximetriști “pita lui Dumnezo”, are mult de suferit, oricât ne-am ascunde după degete. O mămică a relatat o experiență neplăcută pe care a avut-o cu un taximetrist de la Aeroportul din Cluj. Potrivit acesteia, taximetristul nu doar că a încercat să o taxeze mult mai mult decât valoarea reală a cursei, dar a refuzat să ofere bon și s-a răstit la copilul de patru ani care o însoțea.
„Am avut o experiență neplăcută și dezamăgitoare cu un taximetrist de la Global. Eu (mama) eram cu copilul meu minor (4 ani) în aeroportul din Cluj-Napoca și am urcat în prima mașină disponibilă de pe culoarul stației de taxi din aeroport. Deoarece ne întorceam din concediu, aveam și 2 genți de călătorie cu noi. Locuim în Apahida (deci cursa „nerentabilă”) și i-am spus d-lui taximetrist că sunt dispusă să îi achit 50 lei pentru o cursă care costă normal 10 lei, conform aplicației Bolt. A spus că refuză să facă cursa și că, dacă într-adevăr dorim, ne duce, dar pentru 60 lei. Eram obosită, copilul… nu mai zic… era deja urcat în mașină. Am acceptat și l-am rugat să îmi dea bon la final. În acel moment a devenit furios și i-a strigat copilului de 4 ani să se dea jos din mașină, că lui nu „i se merită” cursa… Acest comportament lipsit de decență umană și etică profesională nu trebuie să fie tolerat. E revoltător modul în care se afișează ca niște „atotputernici” unii taximetriști. Zic unii, pentru că următorul taximetrist la care am apelat (altă companie) a fost UMAN și a acceptat cursa fără nicio problemă. M-am bucurat să văd că totuși mai există oameni printre oameni”, a povestit femeia, potrivit Ziar de Cluj.
Aceasta întâmplare nu este singulară, făcând parte dintr-un lung șir de plângeri referitoare la comportamentul taximetriștilor de la Aeroport. Cu toate acestea, autoritățile nu au luat încă nicio măsură care să descurajeze astfel de practici.