Iată cum o întâmplare neplăcută îți poate strica tot concediul. De o asemenea întamplare au avut parte și doi clujeni, aflați în concediu la Băile Felix.
Au comandat de mâncare, de băut, iar după au cerut nota, însă ceea ce scria pe bon i-a făcut să-și pună anumite întrebări.
Raluca a povestit pentru Cluj24 ce s-a întâmplat și cum au fost tratați de patroana restaurantului.
„Am comandat mâncare, paste, piureu cu ficăței, o sticlă de vin și două limonade, suc și apă minerală. Soțul a ccrut nota de plată și pe el scria doar <<diverse bucătărie>> și suma de achitat, 205 lei.
A întrebat-o pe patroana restaurantului dacă acesta este bonul nostru, pentru că nu erau detalii despre ce am cosumat, defalcat, iar ea s-a răstit la noi. Noi i-am spus că trebuie trecut pe bonul fiscal tot ce am consumat, dar tot patroana era cea revoltată și nervoasă și a început să strige la noi”, a povestit Raluca.
Mai mult decât atât, când Raluca a vrut să ia bonul din mâna patroanei, aceasta din urmă nu mai voia să-l returneze, deși a fost rugată frumos.
„Când i-am smuls bonul din mână, am dat jos de pe masă o sticlă goală de bere. Iar s-a enervat doamna respectivă. Soțul a mai plătit 20 de lei pentru sticlă. Nu am mai întâlnit niciodată un astfel de comportament, cu personal arogant, o adevărată bătaie de jos”, a precizat clujeanca.
Familia acesteia va depune o plângere la Protecția Consumatorilor.